'Bezpieczny uczeń - jak unikać zagrożeń'

Agencja Network Public Relations odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu edukacyjnego 'Bezpieczny uczeń - jak unikać zagrożeń'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Organizatorami programu są Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z Poznania i Policealna Szkoła Detektywów i Pracowników Ochrony O’CHIKARA.

Network PR wspiera działania komunikacyjne programu edukacyjnego „Bezpieczny uczeń – jak unikać zagrożeń”. Wśród planowanych działań znalazły się m.in.: media relations, budowanie relacji i zarządzanie komunikacją z liderami opinii, relacje z patronami programu oraz elementy komunikacji wewnętrznej. Agencja planuje także i koordynuje działania prowadzone w ramach strony internetowej dotyczącej programu, w tym odpowiada za treści materiałów na niej umieszczane.

Program edukacyjny „Bezpieczny uczeń – jak unikać zagrożeń” ma na celu zwrócenie uwagi i nauczenie młodych ludzi zarówno postaw sprzyjających minimalizacji agresji w ich najbliższym otoczeniu, szkolnym i pozaszkolnym, jak i opanowanie przez nich podstawowych technik samoobrony, a także uświadomienie uczniom i ich rodzicom zagrożeń, jakie niesie ze sobą zjawisko braku reakcji na przemoc. Wiedza zdobyta przez uczniów pozwoli im w dorosłym życiu lepiej dbać o bezpieczeństwo własne i bliskich. Organizatorzy zakładają, że w II edycji programu, zainaugurowanej w październiku br., weźmie udział ponad 40.000 młodych ludzi. W ramach programu prowadzone będą spotkania warsztatowe z uczniami, spotkania z kadrą pedagogiczną, realizowane ankiety na temat bezpieczeństwa młodzieży oraz dystrybuowane materiały edukacyjne.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu