Bielenda sponsorsko reklamuje się w telewizji (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa kosmetyków Bielenda. Akcję – opartą na billboardach sponsorskich – firma przygotowała we współpracy z agencją Cappuccino PR i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Bielenda wykorzystuje sponsoring wybranych programów adresowanych do kobiet. Billboard promujący tę markę jest emitowany m.in. przed serialami „Detektywi” (TVN) i „Hotel 52” (Polsat), teleturniejem „Milionerzy” (TVN) oraz niedzielnym filmem w TVN. Celem akcji – będącej pierwszą telewizyjną kampanią reklamową Bielendy – jest budowanie świadomości i pozytywnego wizerunku tego brandu.

 

Billboard sponsorski na potrzeby kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotował Zespół Produkcji Reklamowej TVN. Organizacją i nadzorem nad produkcją spotu zajęła się firma Cappuccino PR, natomiast media we własnym zakresie zaplanowała i kupiła firma Bielenda Kosmetyki Naturalne.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"