Rekordowa pula i wartość nagród do wygrania w Blikommmanii. W reklamie Tomasz Kot

Blik wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rekordowa pula i wartość nagród do wygrania w Blikommmanii. W reklamie Tomasz Kot

W loterii jak co roku może wziąć każdy, kto płaci Blikiem. Do wygrania jest aż 9 rocznych pensji  o wartości 84 tys. zł każda. Dla zwycięzców to dodatkowe 7 tys. zł miesięcznie wprost na ich konto.

Co więcej, w ramach Blikomanii codziennie przyznawane są czeki Blik o wartości 100 zł. Dodatkowo, jeśli wygrana transakcja zostanie wykonana zbliżeniowo Blikiem lub użytkownik zrealizuje ją na platformie Allegro - wówczas ma on szansę otrzymać podwójną nagrodę – czek na 200 zł. Łączna pula nagród w tegorocznej Blikomanii to ponad 2,6 mln zł.

Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie blikomania.pl, zrealizować transakcję weryfikacyjną w kwocie symbolicznej złotówki, która weźmie udział w losowaniu. Wszystkie pieniądze z rejestracji trafią na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci na realizację programów edukacyjnych m.in. cyberbezpieczeństwa, skierowanych do dzieci. Codzienne transakcje Blikiem zwiększają szansę na wygraną.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-kot-blik-badz-kotem-platnosci ##

Tomasz Kot w reklamie Blikomanii

Tegoroczna kampania promująca loterię znacznie różni się od poprzednich. Słowem klucz, który towarzyszy Blikomanii, jest spokój. Twórcy kampanii przekonują, że przy niewielkim wysiłku i odrobinie szczęścia, można zagwarantować sobie i swoim bliskim komfort finansowy nawet przez rok, wystarczy płacić Blikiem i wygrać nagrodę.

Startowi Blikomanii towarzyszy szeroka kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych, radiu i kinie. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają Blika w swoich aplikacjach mobilnych.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która współpracuje z Blikiem. Media zaplanował i zakupił Spark Foundry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe