Blisko 100 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie

Biuro reklamy Polsat Media w ogłoszonym właśnie na wrzesień br. cenniku reklamowym najwyżej wyceniło spoty w nadawanym w niedzielne wieczory paśmie "Kabaret na żywo". Za 30-sek. reklamę trzeba zapłacić blisko 100 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blisko 100 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie
Robert Górski; fot. Polsat

99,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje spot w niedzielnym, wieczornym paśmie "Kabaret na żywo".

Niewiele - bo tylko kilka tysięcy - mniej trzeba zapłacić za spot przy wieczornych "Wydarzeniach" o g. 18.50 w dni robocze. Cena wynosi 92,4 tys. zł. Stawka dla emisji w niedziele wynosi z kolei 64,7 tys. zł.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 53,8 tys. zł w dni robocze i 81,1 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - 47,9 tys. zł od poniedziałku do piątku i 88 tys. zł w niedziele.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-jesien-2023-spot-ramowkowy-gwiazdy-lista-programow,7169497370654849a ##

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu przy serialu "Pierwsza miłość" zapłacą 88 tys. zł, a przy serialu "Przyjaciółki" - 62,7 tys. zł.

Na 87 tys. zł wyceniono reklamę przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" (emisja w piątki). 76,3 tys. zł kosztuje spot przy czwartkowej emisji programu "Nasz nowy dom", na 62,7 tys. zł zaś reklamę przy nowym show "Doda. Dream show" (emisja w poniedziałki).

59,7 tys. zł wynosi cena reklamy przy "Ninja Warrior Polska" (emisja we wtorki), 56,9 tys. zł - przy programie "Temptation Island Polska" (emisja w środy), i 53,1 tys. zł spot przy "The real housewives. Żony Warszawy" (emisja w środy).

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVN Media i BR TVP - podało ceny reklam na wrzesień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję