Blue Ivy - córka Beyoncé znakiem towarowym

Beyoncé i Jay-Z zamierzają zarejestrować imię swej córki, Blue Ivy, jako oficjalny znak towarowy.

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Muzycy zdecydowali się na ten krok, po tym jak amerykańskie Biuro Patentowe odrzuciło dwa inne wnioski, w których chciano wykorzystać oryginalne imię dziewczynki.

Projektant Joseph Mbeh złożył wniosek kilka dni po narodzinach dziecka. Chciał zarejestrować Blue Ivy Carter NYC i pod tą nazwą sprzedawać kolekcję ubranek dla dzieci. Po raz drugi próbował z Blue Ivy Carter Glory IV, tym razem chciał zarezerwować nazwę dla linii perfum. Później projektant przeprosił jednak za chęć wykorzystania imienia córki muzyków.

Przypomnijmy, że pierwsza córka gwiazd przyszła na świat 7 stycznia w Nowym Jorku.

Ostatni longplay wokalistki, "4", miał premierę w czerwcu 2011 roku. Dorobek jej małżonka zamyka płyta "The Blueprint 3" wydana we wrześniu 2009 roku.

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami