Bluerank i GoldenSubmarine będą ze sobą współpracować

Agencje Bluerank (specjalizująca się w performance marketingu) oraz GoldenSubmarine (marketing internetowy) podpisały bezterminowe porozumienie o współpracy merytorycznej. - Koncentrujemy się teraz na wypracowaniu najlepszego modelu współpracy. I to jest klucz do dalszych działań - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ratnicyn, PR & marketing manager GoldenSubmarine.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bluerank i GoldenSubmarine będą ze sobą współpracować
Maciej Gałecki / fot. materiały prasowe

Głównym celem współpracy jest wzajemne uzupełnienie kompetencji i wzmocnienie oferty dla klientów. Jak podkreślono w komunikacie, partnerstwo zwiększa potencjał firm "zwłaszcza w kontekście udziału w wybranych przetargach i pozyskiwania nowych klientów". Firmy stawiają na kontrakty z zagranicznymi podmiotami.  

Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, komentuje: "wspólnie tworzymy zespół prawie dwustu pięćdziesięciu ekspertów z różnych obszarów komunikacji marketingowej, co przyniesie znaczące korzyści naszym klientom".

Współpraca nie wiąże się z powiązaniami kapitałowymi firm. Nadal będą działały jako osobne podmioty, w planach nie ma fuzji przedsiębiorstw.

- Łączymy siły z GoldenSubmarine, bo czujemy, że działamy i myślimy podobnie. Do tego nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają. GoldenSubmarine są świetni w kreacji, o czym świadczy pozycja na rynku i liczne nagrody na ich koncie. My czujemy się mocni w performance marketingu. Wspólnie możemy kompleksowo realizować usługi obejmujące wiele obszarów i konkurować z sieciowymi agencjami i domami mediowymi - komentuje Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

Agencje mają już za sobą mają już za sobą pierwsza doświadczenia współpracy dotyczące łączenia ofert i wymiany doświadczeń w obsłudze klientów. Na razie nie zdradzają jednak szczegółów tej współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]