"Bolec" dołącza do "Gruchy" w reklamie Uniqa

W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej ubezpieczyciela Uniqa. W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława Zbrojewicza w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”, a towarzyszy mu Michał Milowicz, czyli słynny “Bolec”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
"Bolec" dołącza do "Gruchy" w reklamie Uniqa
fot. materiały prasowe

W reklamach ubezpieczyciel prezentuje pakiet OC i AC z usługą naprawy na miejscu i sprawną likwidacją po szkodzie.Dwa pierwsze spoty przedstawiają korzyści pakietu OC Uniqa. Trzeci koncentruje się na ochronie w ramach pakietu OC+AC oraz na szybkiej likwidacji szkód. 

Kultowe postacie z komedii „Chłopaki nie płaczą” po raz kolejny występują w kampanii Uniqa. W roli głównej zobaczymy występującego już we wcześniejszych reklamach Uniqa Mirosława Zbrojewicza, filmowego “Gruchę”, do którego pierwszy raz dołącza Michał Milowicz, czyli “Bolec”. Towarzyszy im oczywiście Bella, nieodłączny piesek chihuhua. Spoty utrzymane są w konwencji filmowej i dowcipnie żonglują nawiązaniami do polskich komedii.

Reżyserem nowej reklamy marki Uniqa jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media Communications i Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych