Bożonarodzeniowa kampania marki Srebrna Łyżeczka

Firma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwszym ich etapem jest uruchomienie strony internetowej www.srebrnalyzeczka.pl, gdzie konsumenci znajdą informacje na temat marki, produkcji cukru oraz przepisy kulinarne.

W grudniu ruszy akcja promocyjna Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka w nowym innowacyjnym opakowaniu. Działania promocyjne wzmocni kampania reklamowa z udziałem prasy kobiecej i handlowej, kampania outdoorowa oraz animacje i degustacje w sieciach handlowych. Kampanię promocyjną, reklamową oraz realizację strony internetowej nadzoruje agencja reklamowa Shade Design.

Grudzień 2006: Kampania outdoorowa Listopad – grudzień 2006: Reklama w prasie kobiecej i prasie handlowej Grudzień 2006: Animacje i degustacje w wybranych placówkach handlowych, POSM materiały.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu