Agencja Brasil przygotowała globalną komunikację dla marki Żubrówka

Na wybranych rynkach europejskich wystartowała właśnie nowa platforma komunikacji polskiej marki wódki - Żubrówka (Maspex). Połączono w niej tradycję Puszczy Białowieskiej z miejskim, globalnym światem. Przygotowała ją agencja Brasil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Bison Remix to platforma oparta na muzyce oraz łącząca sztukę i wideo w kolaże. Promuje m.in. powstające na bazie Żubrówki różne warianty drinków, w tym tradycyjną Szarlotkę, nazywaną na rynkach zachodnich Apple ŻU.Ponieważ Żubrówka dostępna jest na wszystkich kontynentach i jest mixowana w klubach, pubach, na domówkach czy podczas innych okazji przez przedstawicieli różnych kultur i nacji, dlatego akcja spotu wyprodukowanego w Warszawie, pokazuje tę różnorodność i nawiązuje do clubbingu w USA, wyjścia na miasto po pracy w azjatyckim mieście, szalonej zabawy na ulicach brazylijskiej aglomeracji czy europejskiej domówki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-maspex-przejmuja-zubrowka-soplica-absolwent-bols-rosyjski-wlasciciel-roust-corporation,7170027132074113a ##

- W naszej koncepcji zainspirowaliśmy się popularnym dziś nie tylko w muzyce - Remixem, czyli ideą eklektyzmu i kolażu dzięki której mogliśmy zachować w komunikacji tradycyjną polską Puszczę Białowieską i dumnego żubra, ale konfrontując te elementy równolegle z miejskim, globalnym, dynamicznym światem - opowiada dyrektor kreatywny w Brasi, Rafał Mazur. - W ten sposób stworzyliśmy język marki czerpiący ze współczesnych wzorców kulturowych i kluczowych trendów: autentyczności, naturalności, handmade’owości i wyjątkowości - dodaje.

Reżyserem reklamy wyprodukowanej przez zespół produkcji Maspex (Lucyna Pietraszko & Patrycja Malaszewska) jest Kuba Michalczuk. 

 

Kampania obejmuje Polskę, Czechy, Rumunię, Słowację, Węgry i Bułgarię. Autorem koncepcji nowej platformy komunikacji jest agencja Brasil. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie