Agencja Brasil przygotowała globalną komunikację dla marki Żubrówka

Na wybranych rynkach europejskich wystartowała właśnie nowa platforma komunikacji polskiej marki wódki - Żubrówka (Maspex). Połączono w niej tradycję Puszczy Białowieskiej z miejskim, globalnym światem. Przygotowała ją agencja Brasil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Bison Remix to platforma oparta na muzyce oraz łącząca sztukę i wideo w kolaże. Promuje m.in. powstające na bazie Żubrówki różne warianty drinków, w tym tradycyjną Szarlotkę, nazywaną na rynkach zachodnich Apple ŻU.Ponieważ Żubrówka dostępna jest na wszystkich kontynentach i jest mixowana w klubach, pubach, na domówkach czy podczas innych okazji przez przedstawicieli różnych kultur i nacji, dlatego akcja spotu wyprodukowanego w Warszawie, pokazuje tę różnorodność i nawiązuje do clubbingu w USA, wyjścia na miasto po pracy w azjatyckim mieście, szalonej zabawy na ulicach brazylijskiej aglomeracji czy europejskiej domówki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-maspex-przejmuja-zubrowka-soplica-absolwent-bols-rosyjski-wlasciciel-roust-corporation,7170027132074113a ##

- W naszej koncepcji zainspirowaliśmy się popularnym dziś nie tylko w muzyce - Remixem, czyli ideą eklektyzmu i kolażu dzięki której mogliśmy zachować w komunikacji tradycyjną polską Puszczę Białowieską i dumnego żubra, ale konfrontując te elementy równolegle z miejskim, globalnym, dynamicznym światem - opowiada dyrektor kreatywny w Brasi, Rafał Mazur. - W ten sposób stworzyliśmy język marki czerpiący ze współczesnych wzorców kulturowych i kluczowych trendów: autentyczności, naturalności, handmade’owości i wyjątkowości - dodaje.

Reżyserem reklamy wyprodukowanej przez zespół produkcji Maspex (Lucyna Pietraszko & Patrycja Malaszewska) jest Kuba Michalczuk. 

 

Kampania obejmuje Polskę, Czechy, Rumunię, Słowację, Węgry i Bułgarię. Autorem koncepcji nowej platformy komunikacji jest agencja Brasil. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"