Brian Scott podróżuje w czasie w reklamach sklepów Sizeer

Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych Sizeer z udziałem dziennikarza Briana Scotta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Respect Your Shoes”, firma Marketing Investment Group przygotowała razem z Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Brian Scott podróżuje w czasie w reklamach sklepów Sizeer

Nowe reklamy pokazują, jak Brian Scott podróżuje w czasie do lat, w których powstawały jedne z najbardziej kultowych sneakerów wszech czasów. W czterech spotach będą prezentowane historie czterech różnych modeli butów. Akcja jest skierowana głównie do osób w wieku 15-25 lat.

To druga duża kampania sieci Sizeer z udziałem Briana Scotta. W poprzedniej, rozpoczętej wiosną ub.r., dziennikarz wcielił się w rolę pastora.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 1 lutego i potrwa do 15 czerwca. Będzie prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także w Niemczech, Czechach, ma Słowacji i Litwie. Obejmuje internet (m.in. social media), kina (Cinema City, Multikino i Helios) oraz same sklepy Sizeer.

Za kreację kampanii odpowiada departament marketingu Marketing Investment Group, do której należy sieć Sizeer. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji