Brodnicki i Okrasa pojedynkują się w reklamach Lidla (wideo)

Rusza właściwy etap kampanii reklamowej Lidla z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. W kolejnych reklamach będą oni rywalizować w pojedynkach kulinarnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii Lidl Polska Pascal Brodnicki i Karol Okrasa będą co tydzień przedstawiać przepisy na dania, które można przygotować w domu ze składników dostępnych w sklepach Lidl za 20 zł. W pierwszej odsłonie kucharze prezentują potrawy hiszpańskie: tortillę i pierś kurczaka z salami Chorizo i serem Manchego. W reklamach kucharze wyzywają się na kulinarne pojedynki, na co wskazywał już teaserowy etap kampanii, prowadzony od początku lipca pod hasłem „Pascal kontra Okrasa” (przeczytaj o tym więcej).

- Chcemy zmienić sposób patrzenia na gotowanie, które cieszy się coraz większą popularnością, ale bywa też promowane jako sztuka. Tymczasem jesteśmy przekonani, że każdy może się zdrowo i niedrogo odżywiać, a przygotowanie posiłków może być łatwe i zajmować niewiele czasu - mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska. - Zdrowe, atrakcyjne cenowo, łatwe i szybkie to cztery wartości odnoszące się do jedzenia, które chcemy promować i które znajdują odzwierciedlenie  w zleconym przez nas badaniu dotyczącym zwyczajów żywieniowych Polaków - podkreśla.

Kampania obejmuje przede wszystkim reklamy w telewizji i radiu (stacje ogólnopolskie), prasie, internecie (główne portale), na outdoorze oraz w samych sklepach Lidl (materiały POS). Ponadto uruchomiono serwis internetowy kuchnialidla.pl, w którym znajdują się dłuższe, pełne wersje przepisów prezentowanych w reklamach.

Działania są zapowiadane na co najmniej rok. Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja GPD Advertising, a produkcję poszczególnych spotów - GPD Studio Filmowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii