Bryska stworzyła dla ING teledysk i piosenkę "Miasto tętni"

ING nawiązał współpracę z bryską w ramach kolejnej odsłony kampanii dla nastolatków, tworzonej wspólnie z Visa. Na potrzeby projektu wokalistka nagrała utwór i teledysk pt. „Miasto tętni".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bryska stworzyła dla ING teledysk i piosenkę "Miasto tętni"

Artystka zainspirowana miastem stworzyła nie tylko teledysk "Miasto tętni", ale też razem z ING i Visa przygotowała kartę do konta ze swoim zdjęciem i złożyła na niej swój autograf. Karta będzie dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17 do 30 listopada 2023. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – otrzyma ją za darmo.

 Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread i Starcom).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"