BTL Point Group uruchamia platformę komunikacyjną

Agencja marketing services BTL Point Group wdraża autorską platformę komunikacyjną - FRM (Field Relationship Management).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ma ona usprawnić pracę i komunikację w zakresie działań z wykorzystaniem personelu lokalnego na obszarze całej Polski.

FRM to platforma komunikacyjna bazująca na technologii internetowej. Pozwala ona na sprawną i opartą na jasnych zasadach komunikację podczas wszystkich etapów realizacji działań field marketingowych - począwszy od planowania akcji, poprzez jej realizację, raportowanie a skończywszy na rozliczeniu.   - FRM wspiera zarządzania dużymi kampaniami BTL niemal na każdym obszarze, służy pracownikom agencji, a przede wszystkim Klientom – mówi Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w BTL Point Group. - Platforma automatyzuje zadania, zwiększa jakość działań agencji, daje oszczędności czasową, co oznacza oszczędności budżetowe, a więc stanowi wyjątkową wartość dodaną od BTL Point Group dla Klientów - dodaje.

Platforma pozwala na dostęp do bazy promotorów z możliwością szybkiego wyboru na podstawie oczekiwanych kryteriów, dostęp do bieżących statusów projektu, dostęp do raportów wraz z dokumentacją zdjęciową i wideo. W przypadku dużych kampanii, przy których pracuje nawet kilkuset promotorów ułatwia planowanie, egzekwowanie i rozliczanie projektów. Daje dostęp do wielu statystyk, dzięki którym jest możliwość bieżącego monitoringu projektu i natychmiastowej modyfikacji założeń. Wśród modułów bazodanowych jest pełna baza wszystkich sieciowych placówek handlowych w kraju, a do końca roku zostaną z nią zintegrowane bazy uczelni, pubów, klubów fitness i inne – wszędzie tam, gdzie agencja prowadzi stargetowane działania. Agencja szczególną rolę przykłada do komunikacji, stąd FRM został powiązany z Mobilo – platformą integrującą usługi mobilne. Daje to możliwość m.in. automatycznego wysyłania komunikatów sms z instrukcjami do promotorów, bez żadnych ograniczeń ilościowych.

Platforma została opracowana przez zespół BTL Point Group a przygotowana przez agencję interaktywną ONLINE Point Group i jest oparta na autorskim systemie Portis. Dostęp do Mobilo zapewniła agencja MOBILE Point Group. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day