OOH, murale i specjalny teledysk promują nowy serial „Bunt!”

Trwa kampania reklamowa nowego serialu TVN i Player.pl „Bunt!”. TVN Grupa Discovery promuje produkcję głównie w największych miastach w Polsce, za zakup mediów odpowiada Mediacom. Serial oglądać można od 31 stycznia, emitowany jest od poniedziałku do piątku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
OOH, murale i specjalny teledysk promują nowy serial „Bunt!”
Kampania serialu „Bunt!”; fot. TVN

Kampania serialu „Bunt” obejmuje między innymi galerie handlowe, OOH, plakaty i busy. Produkcję wspiera również kampania internetowa. Akcja obejmuje też murale we Wrocławiu i Łodzi.

Kampania rozpoczęła się już w poniedziałek, 17 stycznia, ale główne działania są realizowane od 26 stycznia. Większość działań skoncentrowana jest w ośmiu najważniejszych miastach w Polsce - Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.

Za zakup mediów odpowiedzialny był Mediacom.

„Bunt!” promuje utwór w wykonaniu B.R.O oraz The Smarcoole

Na potrzeby serialu powstał teledysk w wykonaniu B.R.O oraz zespołu The Smarcoole, który został udostępniony w sieci 13 stycznia. Tekst do utworu napisali Grzegorz Szczerek i Jakub Birecki. Za muzykę odpowiedzialny jest Michał Cichanowicz, a za montaż - Alex Peralyhin/Michał Pakulski.

O czym opowiada serial „Bunt!”?

Fabuła serialu „Bunt!” koncentruje się na losach zbuntowanych nastolatków z Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, którym zarządza surowa dyrektor - Agata Gawron. Po tym jak kobieta wprowadza nowe obostrzenia i kary, wychowankowie urządzają strajk.

- Sytuacja staje się na tyle poważna, że zbuntowanym bohaterom grozi interwencja policji i więzienie. Ostatnią deską ratunku jest były dyrektor ośrodka, legendarny Tomasz Wilk, który w wyniku dramatycznych wydarzeń z przeszłości skazał się na banicję. Dawny wychowawca kiedyś dostrzegł w nich potencjał, dotarł do nich i zaakceptował - teraz znów staje po ich stronie - informuje biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

Jan Wieczorkowski w głównej roli

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bunt-nowy-serial-tvn-player-pl-specjalny-projekt-kto-wystepuje,7170045711218817a ##

Z kolei w role wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wcielają się: Natalia Jędruś (Róża), Maciej Kucharski (Kajetan), Ola Grabowska (Majka), Małgorzata Majerska (Nina), Maja Wolska ("Lolita"), Iga Górecka (Zośka), Maciej Kosiacki („Jajko”), Jakub Pruski („Hakier”), Aleksander Kaleta („Bolo”) i Maciej Kobiela („Gruby”).

Zdjęcia do serialu wystartowały w sierpniu 2021 roku, realizowane są w zamku Florkiewiczów w Młoszowej koło Trzebini. Producentami „Buntu!” są Tomasz Karpiński i Marta Fujak, reżyserem formatującym - Darek Twaróg, autorem zdjęć Robert Halastra, a za montaż odpowiada Robert Ciodyk.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-player-pl-2021-rok-skazana-brzydula-chylka,7170060825553025a ##

Scenariusz, oparty na oryginalnym pomyśle TVN, tworzą Maciej Kazula i Beata Halastra.

Emisja w TVN i Player.pl

Premiera serialu „Bunt!” w TVN i serwisie Player.pl odbyła się w poniedziałek, 31 stycznia 2022 roku. Produkcja w TVN emitowana jest w dni powszednie o godz. 18.25.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kontrola-drugi-sezon-obsada-zwiastun-gdzie-ogladac-player-cena,7170071270815361a ##

Według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. serwis Player.pl miał 4,10 mln użytkowników. W połowie lutego ub.r. na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?