Buzz Media jako buzz. z nową ofertą i Ewą Buczny jako client service directorem

Agencja Buzz Media zmieniła nazwę na buzz. i wprowadziła ofertę obejmującą szeroki zakres usług marketingowych. Do firmy jako partner i client service director dołączyła Ewa Buczny, wcześniej pracująca m.in. w 24/7 Digital i MRM Worldwide. Dyrektorem zarządzającym pozostaje Paweł Suchocki, założyciel agencji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Buzz Media jako buzz. z nową ofertą i Ewą Buczny jako client service directorem
Ewa Buczny i Paweł Suchocki

buzz. w nowej formule oferuje usługi z zakresu budowania strategii marketingowych, kreacji, ATL, BTL, digital (w tym social media marketing), eventów oraz marketingu rekomendacji. Ta ostatnia usługa realizowana jest za pośrednictwem własnej platformy Rekomenduj.to.

- Zadowoleni klienci coraz częściej proponowali nam współpracę przy projektach z różnych obszarów marketingu. Dzięki połączeniu naszych dotychczasowych kompetencji i wiedzy z doświadczeniem Ewy jesteśmy w stanie w pełni odpowiadać na potrzeby marketerów. Jej obecność pozwala nam wejść na kolejny szczebel rozwoju agencji - podkreśla Paweł Suchocki.

Suchocki odpowiada w buzz. za bieżące zarządzanie, budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami oraz dalszy rozwój agencji. Ewa Buczny, która dołączyła do firmy jako partner i client service director, zajmuje się budowaniem relacji z klientami i jakością ich obsługi, zarządzaniem zespołem obsługi klientów oraz współtworzeniem strategii agencji.

Buczny specjalizuje się działaniach marketingowych dla branży kosmetycznej i FMCG. Poprzednio przez prawie trzy lata pełniła funkcję senior account managera w agencji 24/7 Digital. Wcześniej przez wiele lat pracowała m.in. w agencjach MRM Worldwide i McCann Erickson Polska. Realizowała projekty dla takich firm L’Oréal Polska, Procter & Gamble, Unilever, Nestlé, Maspex, Samsung, Amrest, McDonald’s Polska i Coca-Cola.

Najważniejszymi klientami buzz. są BaByliss Polska, Storck, Pernod Ricard, Wyborowa, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare, Onet i Target. Z tej grupy pozyskanymi przez agencję w ostatnim okresie są Adamed, BaByliss Polska i Storck.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia