Cała kariera Usaina Bolta w animowanej reklamie Gatorade (wideo)

„O chłopcu który nauczył się latać” to tytuł nowego spotu reklamowego marki Gatorade. Zabawny i poruszający klip animowany przedstawia całą karierę sprintera Usaina Bolta od czasów szkolnych po międzynarodowy sukces na największych sportowych arenach.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Cała kariera Usaina Bolta w animowanej reklamie Gatorade (wideo)

Wykonana w całości w technice animacji reklama zaczyna się w momencie, gdy kilkuletni Usain Bolt chodzi do szkoły. Mały Usain uwielbia biegać. Do tego stopnia, że pochłonięty sprintem aby zdążyć na lekcję zapomina zabrać z domu drugie śniadanie.

W trakcie śniadaniowej przerwy pomiędzy lekcjami Usain nie ma nic do jedzenia, ze smutkiem musi obserwować kolegów pałaszujących swoje porcje. Dostrzega go szkolny trener lekkiej atletyki i proponuje odstąpienie chłopcu własnego śniadania, ale pod warunkiem że wygra on sprinterski bieg z o wiele starszym kolegą.

Po starcie Usainowi wyścig nie idzie najlepiej, pozostaje za plecami starszego sprintera. Wtedy jednak przypomina sobie o nagrodzie w postaci śniadania i w ciągu ułamka sekundy przyspiesza docierając do mety jako zwycięzca.

Dalej akcja spotu toczy się tak szybko jak bieg na setkę. Bolt osiąga kolejne stopnie swojej sportowej kariery, w końcu zaś ląduje w chmurach jako tytułowy chłopiec, który nauczył się latać. W sumie klip trwa ponad 7 minut.

Spot został przygotowany przez TBWA/Chiat/Day Los Angeles. Ostatnio wizerunek Bolta - autora ustanowionego w 2009 r. i niepobitego do dzisiaj rekordu na sto metrów (9,58 sekundy) - stara się wykorzystać wielu reklamodawców. Sprinter wystąpił m.in. w reklamie Virgin Media oraz odzieży sportowej Puma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?