Całkowite Zanurzenie z Berlitzem

Berlitz Polska rozpoczął kampanię reklamową - Total Immersion® (Całkowite Zanurzenie), ekskluzywnego programu językowego

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przekaz kampanii podkreśla to, co unikatowe w Total Immersion®, czyli błyskawiczne efekty nauki języka obcego, najwyższą jakość, a także komfort i prestiż.

Kampania adresowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej oraz właścicieli firm. Wszystkich tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na długotrwały proces uczenia się, są pod presją czasu i lubią wyzwania. Z powodów zawodowych lub prywatnych niemal natychmiast musza poznać nowy język lub podnieść poziom znajomości języka obcego, który już znają.

Kampania obejmuje przede wszystkim magazyny: Wprost, Forbes, Manager Magazin, Businessman Magazine, Poland Monthly. Przewidziane są także działania z zakresu direct marketingu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe