Call2Action uruchamia telewizję w sklepach Piotr i Paweł

Call2Action zakończyło instalowanie ekranów w sieci delikatesówPiotr i Paweł. Firma zawiera obecnie umowy z reklamodawcami,których przekazy wypełnią nadawany w ten sposób programtelewizyjny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Call2Action zainstalowało do tej pory 266 ekranów w 33 sklepachnależących do sieci delikatesów Piotr i Paweł i rozpoczęłozawieranie porozumień z reklamodawcami, którzy emitowane tą drogąprzekazy skierują do ok. 2,5 mln osób miesięcznie. Dostarczającatechnologię i oprogramowanie to tego przedsięwzięcia firmasprzedaje 15-sekundową emisję na jednym ekranie minimum 15 razy wciągu godziny za 270 zł.

Call2Action przewiduje, że program tej POS TV wypełnią nie tylkokrótkie spoty reklamowe, lecz także dłuższe programy rozrywkowe. -Planujemy rozbudowę sieci do 1000 odbiorników do końca tego roku, ado 3000 - do końca 2009 roku - zaznacza Tomasz Sieniutycz, dyrektorbiura reklamy w firmie. - Już wkrótce poinformujemy rynek orozpoczęciu instalacji POS TV w innych sieciach handlowych -dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"