Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect

Marka Calzedonia rozszerza dotychczasową współpracę z agencją iProspect należącą do dentsu Polska. Wybrała ją w przetargu do działań performance.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect

Agencja iProspect z grupy dentsu prowadziła do tej pory dla Calzedonii działania wizerunkowe w kanałach online i offline. Współpraca została właśnie poszerzona o działania performance. Umowa ma charakter długofalowy. 

Grupa dentsu Polska współpracuje z Calzedonią od 2016 roku.

– Przez te sześć lat zdążyliśmy dobrze poznać naszego klienta. Tym bardziej cieszy, że postanowił on nam zaufać i powierzyć iProspect obsługę performance. Wierzę, że nasz zespół ekspertów sprosta oczekiwaniom marki – mówi Izabela Sochacka, client service managing director, media & performance line, dentsu Polska.

Markę reklamowała m.in. Anna Lewandowska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"