Cannes Lions 2015: SY Lau z Tencent człowiekiem roku mediów

SY Lau, twórca sukcesu firmy Tencent i grupy Tencent OMG, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

km
km
Udostępnij artykuł:

Organizatorzy Cannes Lions co roku przyznają to wyróżnienie osobom, które "kształtują przyszłość branży kreatywnej komunikacji oraz są wpływowymi postaciami dzisiejszych mediów".

SY Lau pełni obecnie funkcję wiceprezesa Tencent i prezesa Tencent Online Media Group (OMG). Pod jego kierownictwem Tencent OMG z dostawcy pojedynczego internetowego portalu wyrósł na największą w Chinach zintegrowaną grupę oferującą usługi medialne, o znaczącej pozycji także na całym kontynencie azjatyckim. Do Tencent OMG należą m.in. internetowy serwis wideo Tencent Video (v.qq.com), portal informacyjny qq.com oraz platforma mikroblogowa Tencent.

62. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 21-27 czerwca br. SY Lau odbierze nagrodę 24 czerwca.

W ubiegłych latach tytułem Człowieka Roku Mediów wyróżnieni zostali Richard Plepler (2014), Salar Kamangar (2013), Jack Dorsey (2012), Eric Schmidt (2011), Mark Zuckerberg (2010), Steve Ballmer (2009), Anthony O’Reilly (2008), Tsuneo Watanabe (2007), Gunter Thielen (2006), Lachlan Murdoch (2005), Arnaud Lagardere (2004), Sumner Redstone (2002), Gerald Levin (2001), Jean-Claude Decaux (2000) i Silvio Berlusconi (1999). W 2003 roku nie przyznano nagrody.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały