VMLY&R Poland z Brązowym Lwem na Cannes Lions za kampanię Durex. Kolejne nominacje

Kampania "Sztuka bez wstydu" zrealizowana przez agencję reklamową VMLY&R Poland dla marki Durex (Reckitt Benckiser) zdobyła Brązowego Lwa na tegorocznym, rozpoczętym właśnie festiwalu reklamowym Cannes Lions. Trzy polskie agencje - McCann Poland, FCB&theMilkman i Publicis Worldwide Poland - zdobyły też 7 kolejnych nominacji do nagród w konkursie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R Poland z Brązowym Lwem na Cannes Lions za kampanię Durex. Kolejne nominacje
fot. materiały prasowe

Kampania "Sztuka Bez Wstydu" otrzymała Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. Kampania zrealizowana dla marki Durex we współpracy z partnerem i ekspertem w dziedzinie edukacji seksualnej - Grupą Ponton, została nagrodzona w kategorii Health & Wellness.

Dzięki aplikacji „Sztuka Bez Wstydu” po zeskanowaniu obrazu na ekranie pojawia się wersja konkretnego dzieła z przykuwającymi uwagę emoji, takimi jak bakłażan czy brzoskwinka, a obok tego krótka ciekawostka związana z seksualnością. W ten sposób ze „Stańczyka” można dowiedzieć się o nazewnictwie miejsc intymnych, „Dama z gronostajem” przybliża temat świadomej zgody na seks, a „Babie Lato” porusza takie kwestie jak fantazjowanie czy masturbacja.

grafika

Z aplikacji można korzystać zarówno podczas wycieczki w muzeum, jak i skanując dany obraz z podręcznika lub ekranu. Wiedzę można czerpać także w domu, przeglądając galerię obrazów i czytając wyświetlające się przy nich ciekawostki dostępne z poziomu aplikacji. Tym sposobem, na smartfonie, laptopie czy komputerze, zupełnie za darmo, można sobie przeprowadzić szybką, przystępną w odbiorze, ale przede wszystkim – merytoryczną i rzetelną lekcję o seksualności.

 

Agencja VMLY&R Poland była odpowiedzialna za ideę kreatywną, strategię kampanii, opracowanie technologii i realizację. Na poziomie merytorycznym i eksperckim zaangażowana została Grupa Ponton. Koordynacją współpracy z influencerami w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram) zajmowało się Tears of Joy. Za strategie mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada OMD Group.

Kolejne nominacje dla agencji z Polski

W poniedziałek ogłoszono kolejne shortlisty w tegorocznej edycji festiwalu. Znalazły się na nich trzy polskie agencje, które łącznie otrzymały siedem nominacji.

Agencja McCann Poland za projekt "Where the settle" dla Mastercard została nominowana w 5 kategoriach: Engagement/Creative Data, w podkategoriach: Data - driven consumer product, Data technology, Data integration oraz w kategorii Brand Experience&Activation, w podkategoriach: Use of website i Customer acquisition&retention.

Agencja Publicis Worldwide Poland trafiła na shortlistę Brand Experience&Activation, w podkategorii Customer acquisition&retention za kampanię "The liver check" dla Essentiale Forte.

Z kolei agencja FCB&theMilkman została nominowana w kategorii Brand Experience&Activation, w podkategorii Market distruption za kampanię "Moja pierwsza trucizna" dla Clovin SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia