Carlsberg wprowadza globalny rebranding flagowej marki

Firma Carlsberg przeprowadziła globalny rebranding swojej flagowej marki piwa Carlsberg. Zmiany są kosmetyczne i mają podkreślić tradycję „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carlsberg wprowadza globalny rebranding flagowej marki

W ramach rebrandingu zachowano dotychczas stosowany font, znak korony, liście, kolor i podpis. Ma to podkreślać 171-letnią historię brandu. Wykorzystanie tych elementów jest - jak podaje marketer - nowoczesne i czyste.

Firma nie zamierza rezygnować ze stosowanego dotychczas hasła - sloganu marki „Probably the best beer on the world”.

- Marka Carlsberg ma niesamowicie unikalną historię: nie ma innej marki, która grałaby taką rolę jako punkt zwrotny w światowej branży piwowarskiej - powiedziała Jessica Spence, dyrektor ds. handlowych w Carlsberg Group.

Firma chce, by Carlsberg był marką bardziej premium. Mają służyć temu m.in. prowadzone działania reklamowe, wśród nich kampania „The Danish Way”, w ramach której stworzono piwo o konsystencji kawioru na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.

Piwo w opakowaniach po rebrandingu w pierwszej kolejności pojawi się na rynkach skandynawskich, w pozostałych krajach na świecie będzie stopniowo wprowadzone w 2019 roku.

Przy rebrandingu Carlsberg współpracował z firmą Taxi Studio.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication