DDOB organizuje casting do kampanii debiutu Next na Allegro

Spółka DDOB (należąca do grupy AdNext) odpowiada za kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej Allegro marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z tzw. pokolenia Z.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
DDOB organizuje casting do kampanii debiutu Next na Allegro

DDOB jest odpowiedzialna za kompleksową organizację castingu na twarz kampanii marki Next na  Allegro. Bohaterka zostanie wyłoniona w prowadzonym na Instagramie konkursie, w którym nagrodami są sesje zdjęciowe w Londynie oraz bony zakupowe. Biorą w nim udział influencerzy mający po 250 tys. obserwatorów. W ciągu pierwszych dwóch tygodni konkurs wygenerował ponad 3,5 tysięcy repostów grafiki konkursowej. Do promocji akcji wykorzystano potencjał trzech youtuberów: Adrianny z kanału True Beauty is Internal, Enii oraz Patryka Woźniaka.

DDOB jest spółką należącą do grupy AdNext specjalizującą się w teen marketingu. Dla Grupy Allegro realizowała już m.in. filmy promujące na YouTube oraz kampanie na Instagramie.

Komentarze (3)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji