Castingi do “Tylko muzyka 2” śledziło 3,31 mln widzów

Średnia widownia drugiej serii „Tylko muzyki” po pięciu odcinkach castingowych wyniosła średnio 3,31 mln osób, mniej niż wiosną przy pierwszej edycji. Dało to jednak stacji drugie miejsce paśmie emisji wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie wiekowej 16-49.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, wskazują, że udział drugiej edycji „Tylko muzyka. Must be the music” wyniósł 21,01 proc. wśród wszystkich widzów i 28,06 w grupie wiekowej 16-49. Lepiej pod tym względem wypadła faza castingowa pierwszej edycji - nadawanej wiosną, którą oglądało 3,79 mln osób (udział odpowiednio 24,07 i 30,37 proc.).

Dla porównania jesienią ubiegłego roku, w czasie emisji talent-show Polsat śledziło jednak znacznie mniej, bo tylko 2,25 mln widzów, przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,27 i 17,75 proc.

Liderem w czasie emisji „Tylko muzyki” pozostaje emitowany przez TVN „Taniec z gwiazdami”, który wybiera 22,85 proc. wszystkich widzów. Trzecie miejsce zajęła natomiast Jedynka (16,21 proc.), gdzie w tym czasie emitowane są: wiadomości sportowe, prognoza pogody oraz serial „Życie nad rozlewiskiem” i filmy fabularne. Zestawienie zamyka Dwójka (11,22 proc.), gdzie można w tym czasie zobaczyć kulisy programu „Kocham Cię Polsko”, „Kabaretowy klub Dwójki” oraz serial „Czas honoru”.

Polsat jest jednak wyraźnym liderem w grupie wiekowej 16-49, gdzie „Tylko muzyka 2” ma ponad 28 proc. udziału. TVN i „Taniec z gwiazdami” znajdują się tutaj na drugim miejscu. 

W fazie castingowej jury show:  Kora, Elżbieta Zapendowska, Wojciech „Łozo” Łozowski i Adam Sztaba, wybrało 32 uczestników. Zaprezentują się oni podczas półfinałowych odcinków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję