Cate Blanchett w nowym spocie promującym perfumy Si Fiori (wideo)

Cate Blanchett w nowym spocie perfum Si Fiori (marka należy do Giorgio Armani) pokazuje współczesny wizerunek tego zapachu. Sześć lat po jego rynkowym debiucie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot z udziałem Cate Blanchett, która jest globalną ambasadorką marki Armani Beauty wyreżyserowała Fleur Fortune,specjalizująca się w tworzeniu reklam dla marek. Pracowała m.in. dla Chloe, Koho, Nike.Sześć lat po wprowadzeniu Si Fiori na rynek odświeżono produkt wprowadzając nowy zapach marki. Perfumy te dołączą do 19 mocnych linii zapachów marki, w tym perfum Emporio Armani Diamonds i Armani Code.

Przedstawiciele Armani na Facebooku przekonują, że Cate Blanchett doskonale odzwierciedla podstawę nowego zapach Si Fiori.

W spocie Cate Blanchett wykonuje skok spadochronowy. Pokazana jest również w serii czerwonych strój podczas spotkań towarzyskich. Taki obraz ambasadorki ma oddać wolność kobiet i ducha spontaniczności.

W kampanii wystąpią również chińska aktorka Zhong Chuxi, portugalska modelka Sara Sampaio i brytyjska modelka Adwoa Aboah. Globalna kampania nowego zapachu Si Fiori ma ruszyć po oficjalnej, światowej premierze nowego zapachu Si Fiori, który zaplanowano w lutym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe