CBS dla potrzebujących dzieci

Telewizja CBS wyemituje dwa specjalne programy w swoim najlepszym czasie antenowym. Cel jest szczytny - zbiórka pieniędzy na biedne dzieci z całego świata.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Programy nadane zostaną w lipcu i będą nosić nazwę „Why Listen” i „Listen Live”. Wspomogą one kampanię organizacji dobroczynnej Listen.

„Why Listen” potrwa godzinę. Opowie o sześciu sławnych osobach podróżujących do różnych krajów, w których spotkają się z potrzebującymi dziećmi i pomagającymi im ludźmi. Z kolei w dwugodzinnym programie „Listen Live” gwiazdy showbiznesu będą rozmawiać o potrzebach biednych i wyzyskiwanych dzieci.

Podczas programów telewidzowie będą mogli dzwonić do studia i oferować swoje datki.

Listen 2007 to światowa kampania niosąca pomoc biednym dzieciom z całego świata. Uczestniczy w niej 60 czołowych artystów ze świata filmu, muzyki i literatury. Kampania skupia swoją uwagę głównie na dzieciach dotkniętych wojną, chorobami, wyzyskiem, biedą i AIDS.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny