Chris Boothe jako global brand president w Spark Foundry

Chris Boothe został powołany na stanowisko global brand president Spark Foundry, sieci domów mediowych należących do Publicis Media (Publicis Groupe). Poprzednio stanowisko to zajmował Brian Terkelsen.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jedncześnie Chris Boothe będzie nadal pełnił funkcję dyrektora generalnego w Spark Foundry USA. Jako global brand president będzie raportował do Steve'a Kinga, prezesa Publicis Media i Tima Jonesa, prezesa Publicis Media Americas.

Terkelsen ustąpił ze stanowiska globalnego prezesa Mediavest (poprzednia nazwa Spark Foundry) w lutym 2017 roku. Mediavest został zastąpiony przez Spark Foundry latem ub.r.

Boothe skoncentruje się na skalowaniu oferty marki Spark Foundry w ponad 60 globalnych biurach w 35 krajach. Pod jego kierownictwem Spark Foundry USA zdobył wielu nowych klientów, w tym Audible, KFC, USAA i Southwest Airlines.

Chris Boothe pracuje w Publicis Groupe od 30 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za strategię, inwestycje, działalność międzynarodową, rozwój biznesu, globalne działania produktowe i agencyjne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?