„Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”

W 2009 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), ale jej sprzedaż spadła. Jako jedyna w zestawieniu swoje wyniki poprawiła „Pani Domu” (Edipresse Polska).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w 2009 r. wyniosła 290 780 egz. i była o 14 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu”, którego sprzedaż wzrosła aż o 26 proc. do 273 978 egz. Tytuł ten jednak od czerwca do grudnia ub.r. nie ukazywał się co tydzień, ale w formie wydań łączonych, wydawanych co dwa tygodnie.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj” wydawany przez G+J Polska, który miał w 2009 roku sprzedaż ogółem na poziomie 175 957 egz. (spadek o 30 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych