Cisco i Apple porozumiały się w sprawie iPhone

Cisco i Apple doszły do porozumienia, które pozwala obu firmom na używanie nazwy 'iPhone'.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Wcześniej Cisco oskarżało Apple o bezprawne użycie tej nazwy dla swojego nowego telefonu multimedialnego.

Nie ujawniono żadnych finansowych szczegółów tego porozumienia i nie wiadomo czy Apple zapłaciło Cisco. Eksperci twierdzą jednak, że w takich sprawach zawsze zawarta jest jakaś forma płatności.

We wspólnym oświadczeniu obie firmy stwierdziły, że mogą swobodnie umieszczać znak firmowy ‘iPhone’ na swoich produktach na całym świecie i zrezygnują z jakichkolwiek trwających działań odnośnie tej marki.

Dodatkowo firmy będą badać możliwości wspólnej pracy w sferach bezpieczeństwa i komunikacji konsumentów i instytucji.

W styczniu tego roku Cisco oskarżyło Apple o naruszenie prawa do znaku firmowego, po tym jak Apple przedstawiło swój długo wyczekiwany telefon multimedialny o nazwie iPhone.

Cisco uzyskało prawa do znaku firmowego ‘iPhone’ w 2000 roku po tym jak przejęło firmę Infogear, która od 1996 roku sprzedawała urządzenia o tej nazwie. Od początku zeszłego roku Linksys – oddział Cisco – sprzedawał bezprzewodowe produkty o nazwie ‘iPhone’, a w grudniu dodał do tej serii nowe produkty.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię