Ciszewski PR promuje DM BZ WBK

Promocja produktu inwestycyjnego "Certyfikat BZ WBK PrzyjaznaPlaneta" to trzeci projekt public relations realizowany przez DomMaklerski BZ WBK we współpracy z Ciszewski Public Relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zadania agencji, przy kampanii promocyjnej Certyfikatu,obejmowały działania PR w mediach tradycyjnych oraz działanianetPR.

Wcześniej agencja pracowała przy projekcie doradczym dotyczącympolityki komunikacyjnej domu maklerskiego oraz wspierałakomunikację związaną z wprowadzeniem mobilnego serwisutransakcyjnego "Inwestor mobile"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia