„Classical Elegance” - meble Kler reklamowane w Polsce i Czechach (wideo)

Pod hasłem „Classical Elegance” rozpoczęła się kampania reklamowa mebli Kler. Akcję - obejmującą polski i czeski rynek - przygotowały agencja reklamowa Rozgłośnia i dom mediowy Star Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku lutego kampania mebli Kler ma charakter wizerunkowy. W akcji podkreślana jest ich elegancka, designerskia stylistyka. Działania reklamowe w Polsce są prowadzone w telewizji (kanały tematyczne), prasie (reklamy na stronach rozkładowych w magazynach wnętrzarskich), radiu oraz internecie. Dodatkowo akcja obejmuje wybrane kanały telewizyjne w Czechach.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia, a media zaplanował i kupił dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny