Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

Od kwietnia Clear Channel Poland rozlicza się ze swoimi klientami zgodnie z globalnym standardem CPM DOOH. Chodzi o zautomatyzowanie i integrację z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

Clear Channel Poland korzysta z rozliczenia kampanii w nowym modelu przy sprzedaży całego swojego inventory digital optymalizując w ten sposób swoją ofertę w zakresie przejrzystości polityki cenowej, elastyczności skierowanej na konkretne potrzeby klientów, szybkości w procesie optymalizacji działań czy precyzyjnego dotarcia do odpowiedniej widowni.Model CPM (Cost Per Mile) jest standardem znanym ze świata reklamy online i zakłada rozliczenie za 1000 wyświetleń reklamy do użytkownika. CPM DOOH działa podobnie, z tą zasadniczą różnicą, że tu jedno wyświetlenie oznacza dotarcie z komunikatem do wielu odbiorców w jednym momencie.

- W miarę jak oczekiwania konsumentów migrują w kierunku wielowymiarowych, spójnych i jednolitych doświadczeń w wielu kanałach, kluczowe staje się, aby marki komunikowały się z użytkownikami zarówno w domu, jak i poza nim. DOOH łączy wpływ i bezpieczeństwo nośnika zewnętrznego ze zwiększoną elastycznością i szybkością. Przyjęcie globalnego standardu jakim jestCPM DOOH jest ważnym krokiem na drodze do zautomatyzowania i integracji z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic. Jest też odpowiedzią na potrzebę nabywców mediów, aby łączyć się z konsumentami, gdy są online i offline a w ten sposób zapewnić niezapomniane wrażenia związane z marką, i lepiej wpływać na zachowania zakupowe - mówi Joanna Szymańska,development & operations director w Clear Channel.

Firma Clear Channel Poland posiada w swojej ofercie DOOH 24 Galerie Premium w 11 głównych aglomeracjach miejskich, oferując 270 nośników typu Totem oraz 20 ekranów spektakularnych, co czyni ją liderem w tym segmencie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii