Cloud computing, analiza danych i marketing z najlepszymi perspektywami dla pracowników

Serwis rekrutacyjny LinkedIn przeanalizował specjalizacje, które w 2016 roku dadzą kandydatom do pracy największe szanse na zatrudnienie. Wśród najbardziej poszukiwanych przez pracodawców umiejętności są te związane z usługami w chmurze, obsługą i analizą danych oraz zarządzaniem kampaniami marketingowymi.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

LinkedIn podkreśla, że przygotowując swoje zestawienie oparł się na dostępnych w jego serwisie danych dotyczących kompetencji, których pracodawcy poszukiwali najbardziej w ub.r. Według serwisu pożądane wówczas umiejętności będą aktualne również w nadchodzących miesiącach, a ich posiadacze mają największe szanse na atrakcyjne zatrudnienie.

Na pierwszym miejscu zestawienie Top 25 znalazły się kompetencje związane z branżą cloud computingu. To właśnie specjaliści związani z biznesem usług w chmurze będą najbardziej pożądani przez firmy w nadchodzących miesiącach. Powodem tego boomu ma być przede wszystkim szybko rosnąca liczba nowych firm funkcjonujących w obszarze cloud computingu, a także dynamiczny rozwój podmiotów, które już działają w tej branży.

Na drugim miejscu listy LinkedIn umieścił umiejętności związane z gromadzeniem, obsługą i analizą danych. Ta dziedzina rozwija się równie gwałtownie jak cloud computing ze względu na wciąż rosnącą ilość informacji powstających w cyfrowym świecie i koniecznością ich biznesowego wykorzystania.

Trzecią w kolejności dziedziną, z której specjaliści będą pilnie poszukiwani w br. jest zarządzanie kampaniami marketingowymi. Na dalszych miejscach znalazły się takie segmenty jak marketing SEO/SEM, bezpieczeństwo informatyczne czy wirtualizacja.

LinkedIn podkreśla, że niektóre umiejętności straciły w oczach pracodawców na wartości w porównaniu z poprzednim zestawieniem. Z listy Top 25 wypadły m.in. takie dziedziny jak projektowanie gier komputerowych, online marketing, obsługa systemów SAP ERP, a także grafika komputerowa i animacja.

l

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS