Coca-Cola najskuteczniejszą olimpijską marką

Coca-Cola okazuje się być najskuteczniej promowaną w Chinach markąolimpijską.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma znalazła się na czele opracowanego przez firmę CSM MediaResearch rankingu o nazwie Olympic Performance Index - informujeserwis Brand Republic.

W rankingu tym analizowane jest całościowe marketingowefunkcjonowanie marek na rynku chińskim przed, w trakcie oraz pozakończeniu igrzysk olimpijskich w Pekinie.

"Coca-Cola postrzega te igrzyska jako rzadką okazję naustawienie się jako marka z największymi aspiracjami w Chinach.Coca-Cola wygrywa, ponieważ wcześnie zaczęła swoją promocję,pokazała dobre planowanie strategiczne oraz regularnie poprawiaswoją pracę" - stwierdził Matthew Brosenne z CSM, będącej pekińskimpartnerem firmy badawczej TNS.

Ostateczne wyniki rankingu mają zostać opublikowane wpaździerniku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię