Coca-Cola o otyłości w nowej kampanii (wideo)

W amerykańskiej telewizji ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli, w której firma porusza problem otyłości.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dwuminutowy klip pt. "Coming Together" emitowany jest w czasie największej oglądalności na antenach stacji CNN, Fox News i MSNBC.

Coca-Cola zapewnia, że jej celem jest wsparcie osób walczących z otyłością i zachęcenie do wspólnego działania. Firma chce także obalić tezę, według której za problem otyłości wśród Amerykanów odpowiadają wyłącznie słodkie napoje.

W filmiku Coca-Cola podkreśla, że spośród ponad 650 dostępnych w jej ofercie napojów, ponad 180 stanowią produkty nisko- lub bezkaloryczne. Zwraca także uwagę na swoją transparentność, jako że od zeszłego roku umieszcza na opakowaniach swoich wszystkich produktów informacje o liczbie zawartych w nich kalorii.

Za kreację spotu odpowiadają agencje Brighthouse i Citizen2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem