Coca-Cola przedstawia limitowaną edycję inspirowaną sztuczną inteligencją

Coca-Cola Zero Cukru 3000 to limitowana edycja Coca-Coli, która właśnie trafia do sprzedaży w sklepach Żabka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola przedstawia limitowaną edycję inspirowaną sztuczną inteligencją

Projekt Coca-Cola Zero Cukru 3000 związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której marka wprowadza limitowane edycje swojego napoju oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla fanów marki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-ultimate ##

Limitowana edycja Coca-Coli

Nowa odsłona Coca-Cola Creations pozwala odkrywać inspirujący smak, a także doświadczać „jutra” w zupełnie nowy, niepowtarzalny sposób – poprzez podróż do roku 3000. Skanując puszkę Coca-Cola Zero Cukru 3000, fani zostają przeniesieni do Creations Hub, gdzie używając spersonalizowanego obiektywu 3000 AI, mogą zrobić zdjęcie i zobaczyć, jak świat może wyglądać za kilkadziesiąt lat dzięki wygenerowanej, futurystycznej wizji.

- Naszą ambicją w Coca-Cola Creations jest tworzenie nieoczekiwanych i magicznych chwil dla naszych konsumentów. Zainspirowani ponadczasowością Coca-Cola, chcemy uczcić pomysł każdego z nich na to, jak może wyglądać przyszłość – mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola. Z pomocą technologii opartej na sztucznej inteligencji, Coca-Cola Zero Cukru 3000 daje wyobrażenie jak może smakować nasz kultowy napój w 3000 roku i wprowadza innowacyjne doświadczenia - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-pierwszy-produkt-bez-cukru-kofeina-cola-cola-zero-cukru-zero-kofeiny ##

Również projekt opakowania Coca-Cola Zero Cukru 3000 był współtworzony ze sztuczną inteligencją –  to jasne, optymistyczne odcienie fioletu, magenty i cyjanu uzupełnione srebrem nadającym futurystyczne wykończenie. Logo Coca-Cola Creations składa się z musujących, rozproszonych bąbelków w różnych formach i kolorach.

grafika

Coca-Cola Zero Cukru 3000 dystrybuuowana jest na wybranych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations dostępna jest w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych sieci Żabka w Polsce od początku września.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały