Coca-Cola Zero niestandardowo reklamuje się w portalachinternetowych

Na stronach głównych polskich portali internetowych prowadzona jestniestandardowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero "Tomożliwe!". Akcja obejmuje nakładki video imitujące oryginalnetreści stron.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nakładki reklamowe wykorzystywane w niestandardowej osłoniekampanii reklamowej Coca-Coli Zero na stronach głównych polskichportali internetowych składają się z tekstów udających oryginalnewiadomości oraz początkowo statycznych sekwencji video. Po chwiliod otworzenia serwisu animacje są kolejno odtwarzane, budująchistorię opowiadającą rozwinięcie hasła głównego akcji: "Tomożliwe!". Ta nietypowa kreacja ma być atrakcyjna wizualnie dlaodbiorców i angażować ich emocjonalnie.

Akcja jest prowadzona kolejno w portalach o2.pl (całodziennaemisja 29 czerwca), Interia.pl (30 czerwca) i Onet.pl (2lipca).

Kampanię przygotowała agencja K2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"