Coca-Cola Zero niestandardowo reklamuje się w portalachinternetowych

Na stronach głównych polskich portali internetowych prowadzona jestniestandardowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero "Tomożliwe!". Akcja obejmuje nakładki video imitujące oryginalnetreści stron.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nakładki reklamowe wykorzystywane w niestandardowej osłoniekampanii reklamowej Coca-Coli Zero na stronach głównych polskichportali internetowych składają się z tekstów udających oryginalnewiadomości oraz początkowo statycznych sekwencji video. Po chwiliod otworzenia serwisu animacje są kolejno odtwarzane, budująchistorię opowiadającą rozwinięcie hasła głównego akcji: "Tomożliwe!". Ta nietypowa kreacja ma być atrakcyjna wizualnie dlaodbiorców i angażować ich emocjonalnie.

Akcja jest prowadzona kolejno w portalach o2.pl (całodziennaemisja 29 czerwca), Interia.pl (30 czerwca) i Onet.pl (2lipca).

Kampanię przygotowała agencja K2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe