Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O

Dom mediowy Codemedia zajmie się przeprowadzeniem akcji promocyjnej sklepu internetowego z ubraniami oraz zabawkami dla dzieci. Kampania bazować będzie na influencer marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O

Kampania realizowana przez Codemedia rozpocznie się w drugiej połowie listopada. Opiera się na wysyłkach kreatywnych do wybranej grupy influencerów, przewidzianych w okresie kupowania prezentów na święta Bożego Narodzenia. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki w grupie docelowej.

- Jest to kolejna akcja realizowana dla firmy Jako-O, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie półtora roku temu – komentuje Urszula Dyduła, media manager Codemedia.

Dotychczas dom mediowy realizował dla klienta kampanie promocyjne na Facebooku oraz działania w digitalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem