Cohn&Wolfe zdobywa w przetargu obsługę FM Logistic

Agencja doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations międzynarodowego operatora logistycznego - FM Logistic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cohn&Wolfe zdobywa w przetargu obsługę FM Logistic

Agencja Cohn&Wolfe odpowiada za wsparcie w obszarze strategii komunikacji korporacyjnej zewnętrznej i wewnętrznej, CSR i produktowej B2B oraz social media w Polsce oraz Centralnej Europie.

- Przygotowana propozycja z zakresu PR przez C&W reprezentuje nietuzinkowe podejście do komunikacji i jest zbieżna z kierunkiem, w którym chcemy podążać w najbliższym czasie - podkreśliła Adrianna Morze, head of marketing and communication w FM Logistic Central Europe.

Po stronie Cohn & Wolfe za działania na rzecz klienta odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej i B2B.

Klienta pozyskano w wyniku przetargu. Współpraca rozpoczęła się z początkiem stycznia. Strony nie podają więcej szczegółów umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"