comScore: 3-procentowy spadek sprzedaży online

25,5 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1listopada a 23 grudnia 2008 roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 3 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku2007, kiedy wydatki te sięgnęły 26,3 miliarda dolarów - wynika zdanych firmy badawczej comScore.

To pierwszy spadek sprzedaży od 2001 roku, kiedy firma zaczęłamonitorować amerykański rynek e-commerce. Wpływ na to miał w dużejmierze kryzys finansowy oraz o pięć dni zakupowych mniej międzyŚwiętem Dziękczynienia a Bożym Narodzeniem.

Z kolei między 1 a 24 grudnia najczęściej odwiedzanym serwisemna tym rynku był portal aukcyjny eBay z liczbą 85,4 milionaunikalnych odwiedzających. Następne w kolejności były strony:Amazon (76,2 miliona unikalnych odwiedzających), Wal-Mart (51,5mln), Target Corporation (46,8 mln), Apple (35 mln), Best Buy (25,6mln), Hewlett Packard (19,4 mln), JCPenney (18,9 mln), Sears.com(18,4 mln), Toysrus (18,1 mln), Overstock.com (16 mln), Macy's(15,9 mln), Circuit City (15,5 mln), AmericanGreetings Property(14,7 mln) oraz Dell (14,3 mln).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia