comScore: 365,3 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W kwietniu z internetu korzystało 365,3 miliona internautów z Europy w wieku co najmniej 15 lat. 18,2 miliona z nich pochodziło z Polski.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w kwietniu statystyczny europejski internauta spędził w sieci 24,2 godziny i odwiedził 2462 strony. Średnia dla Polski wyniosła 24,2 godz. i 2743 strony.

Najwięcej internautów pochodziło z Niemiec (49,9 mln), a następnie z Rosji (47,9 mln) i Francji (42,3 mln). Natomiast największym zaangażowaniem wykazali się Holendrzy, którzy spędzili online średnio 31,3 godz. (o 30 proc. więcej niż europejska średnia) i odwiedzili 3105 stron.

grafika

Najpopularniejszą własnością internetową były strony należące do Google, które w kwietniu odwiedziło 329,8 miliona użytkowników z Europy. Na drugim miejscu znalazły się strony Microsoftu (269,3 mln), a na trzecim portalu społecznościowego Facebook (236,9 mln).

Spośród czołowych trzydziestu własności, najwyższy wskaźnik zaangażowania odnotował rosyjski serwis społecznościowy VKontakte, na którego stronach internauci spędzili średnio 8,2 godz. - o 22 proc. więcej niż w marcu. Kolejne pod tym względem były strony Mail.ru Group (4,9 godz.) oraz Facebooka (4,7 godz.).

Z kolei największą liczbę odsłon stron odnotował Facebook (115,5 mld - 12,8 proc. ogółu), wyprzedzając strony Google (87,6 mld) i VKontakte (31,7 mld).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"