comScore: prawie 35 mln brytyjskich internautów ogląda wideo online

34,7 miliona brytyjskich internautów obejrzało w listopadzie ubiegłego roku nieco ponad 6 miliardów klipów wideo online.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w omawianym miesiącu miało miejsce prawie 964 miliony sesji oglądania klipów, co dało średnią 6 klipów na jedną sesję.

Czołową własnością z treściami wideo online były strony należące do Google (głównie YouTube) - 428 milionów sesji i 30,4 miliona unikalnych użytkowników. Kolejne były strony BBC (46,8 mln sesji, 9,9 mln użytk.), Vevo (41,4 mln sesji, 9,8 mln użytk.), Facebook (28,2 mln sesji, 8,8 mln użytk.) i Dailymotion (13,1 mln sesji, 3,4 mln użytk.).

Z danych comScore wynika również, że w listopadzie 2010 roku 23 miliony internautów z Wielkiej Brytanii obejrzało 527 milionów reklam wideo, co dało średnią 23 reklam na jednego użytkownika.

Do największej grupy internautów - 7,2 miliona - dotarła SpotXchange Video Network, wyprzedzając Google (5,8 mln), Joost Video Network (5,8 mln), ITV (4,6 mln) i Crosspoint Media (4,3 mln). Za to najwięcej reklam wyświetliła ITV (62,6 mln).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych