Coolt wchodzi na rynek usług SMS-owych

Coolt Production Sp. z o.o., właściciel platformy multimedialnej Coolt, rozpoczął współpracę z integratorem usług sms-owych - firmą MOBILTEK

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

12 maja br. została uruchomiona pierwsza w ofercie platformy multimedialnej Coolt.pl usługa z zakresu usług dodanych w telefonii komórkowej. W wyniku umowy podpisanej z Centrum Technologii Mobilnych MOBILTEK Sp. z o.o., kartę rabatową Coolt.pl zamawiać będzie można za pomocą wiadomości tekstowej wysłanej pod specjalny numer. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia konsultant Coolt.pl kontaktuje się z zamawiającym i ustala szczegóły realizacji zlecenia.

"Komunikacja z użytkownikami karty rabatowej Coolt.pl za pomocą usług dodanych GSM jest doskonale dopasowana do profilu naszej grupy docelowej, czyli osób w wieku 15-30 lat. Tę drogę komunikacji zamierzamy wykorzystać także do realizacji bardziej skomplikowanych przedsięwzięć - organizacji konkursów oraz promocji. W przyszłości uruchomimy także kolejne opcje, takie jak infoserwisy i głosowania. W ten sposób platforma multimedialna Coolt.pl wzbogacona zostanie o kolejne nośniki reklamowe i usługi" - powiedział Jacek Adamski, Wiceprezes spółki Coolt Production.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu