Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu

Koncern kosmetyczny Coty prowadzi właśnie pilotaż nowego narzędzia, które pomoże efektywniej targetować reklamy w internecie. Program analizuje jakość oferty detalistów w e-commerce, na tej podstawie kieruje w odpowiednie miejsca swoje reklamy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu

Narzędzie powstaje we współpracy z agencją mediową Zenith, która obsługuje budżet mediowy Coty. Testy trwają na razie na rynku brytyjskim. - E-commerce jest strategicznym priorytetem dla Coty, pracujemy z Zenith nad uzyskaniem synergii między tym kanałem a sprzedażą detaliczną - powiedział Jamie Parker, e-commerce director w dziale marek luksusowych Coty.

Coty na podbój e-commerce

Program sprawdza, jak tradycyjni detaliści sprzedają produkty Coty  we własnych sklepach internetowych. Analizie podlega kilkanaście czynników, m.in. szybkość ładowania strony, dostosowanie interfejsu do mobile, udziały produktów Coty w poszczególnych kategoriach wyszukiwania. Pozyskane dane służą do kierowania reklam tam, gdzie mają szansę najwyższej konwersji sprzedażowej.  

W zależności od wyników pilotażu, narzędzie będzie stopniowo wdrażane na innych rynkach.

Coty tylko w segmencie perfum odnotowało w ubiegłym roku o 17 procent lepsze wyniki sprzedaży w internecie niż w handlu tradycyjnym.

Do Coty należą takie marki jak Gucci, Rimmel, Max Factor, Adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Playboy, Sally Hansen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych