CPP 2,4 tys. zł w marcowym cenniku At Media

W piątek At Media rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na marzec. CPP w pakiecie At Max dla grupy komercyjnej 16-49 wynosi 2,4 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

At Media sprzedaż czasu reklamowego w reprezentowanych przez siebie kanałach telewizyjnych prowadzi według nowych zasad, które firma przyjęła z początkiem br. (więcej na ten temat). W pierwszej kolejności przyjmowane są zlecenia przedsprzedaży, kupowane w modelu gwarantowanej widowni. W ofercie na marzec CPP 30-sekundowgo spotu dla pakietu At Max w grupie komercyjnej 16-49 lat wynosi 2,4 tys. zł. To o 600 zł więcej niż w lutowym cenniku (więcej o nim).

Ceny zakupu pozostałych pakietów i pojedynczych stacji wyliczane są w oparciu o ogłoszony koszt bazowy. Natomiast za zarezerwowanie dowolnego udziału pasma prime-time (18:00-22:59) trzeba zapłacić 20 proc. więcej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady