Kaufland reklamuje napój Crazy Wolf zmienioną bajką o Czerwonym Kapturku (wideo)

Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła kampanię reklamową dostępnego w niej na wyłączność napoju energetycznego Crazy Wolf. Spot pokazuje zmienioną wersję bajki o wilku i Czerwonym Kapturku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kaufland reklamuje napój Crazy Wolf zmienioną bajką o Czerwonym Kapturku (wideo)

W spocie Czerwony Kapturek przychodzi do chaty swojej babci, gdzie w uroczystej scenerii trwa ceremonia ślubna: leśniczy udziela ślubu wilkowi i staruszce. Czerwony Kapturek ma ze sobą napój Crazy Wolf, którego wypicie zapewnia wszystkim bohaterom energię do tańca.

Reklama kończy się prezentacją różnych wariantów smakowych promowanego napoju oraz informację, że jest on dostępny wyłącznie w hipermarketach Kaufland.

 

Kaufland to kolejna sieć sklepów prowadząca dużą kampanię swojego napoju energetycznego. W kwietniu w sklepach Żabka i Freshmarket pojawił się napój Turbo Grosik Energy Drinki oparty na wizerunku piłkarza Kamila Grosickiego. Wspierały to reklamy z udziałem zawodnika.

Kampania Crazy Wolf jest realizowana w internecie, obejmuje różne wersje spotu (45-, 15- i 6-sekundową), aktywności na Facebooku, bannery w serwisach i aplikacjach mobilnych (targetowane na użytkowników będących w promieniu 3 km od sklepów Kaufland) oraz sekcję o napoju na stronie Kaufland.pl.

Akcję spółka Kaufland Polska Markety przygotowała wspólnie z domem mediowym Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]