Credo tygodnika „Do Rzeczy”: zaufanie czytelników jest nadrzędnym celem redakcji

- Najważniejszym punktem odniesienia dla publicystów i dziennikarzy tygodnika będą czytelnicy. Zdobycie i zachowanie ich zaufania jest nadrzędnym celem redakcji - głosi credo „Tygodnika Do Rzeczy” podpisane przez naczelnego i wydawcę pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Credo tygodnika „Do Rzeczy”: zaufanie czytelników jest nadrzędnym celem redakcji

W credo jest mowa, że Do Rzeczy” będzie pismem konserwatywno-liberalnym. - Konserwatywnym, bo szanuje tradycję chrześcijańską, odwołuje się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym, przeciwstawia się eksperymentom społecznym, które podkopują i naruszają odziedziczony ład wartości, bo poważnie traktuje polską pamięć narodową, niepodległość państwa i jego podmiotowość - głosi credo tytułu. - Liberalnym, bo popiera wolność gospodarczą, docenia przedsiębiorczość i twardo będzie stawał  obronie nieskrępowanej wolności słowa oraz swobody debaty publicznej - czytamy dalej.

Redaktor naczelny i wydawca zapowiadają, że „tygodnik chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. - Głosem, który ma wpływ na opinię publiczną, który się słyszy i bierze pod uwagę. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu - czytamy w credo.

- Dlatego redakcja, wydawca i dziennikarze zamierzają przestrzegać Kodeksu Dobrych Praktyk, dokumentu opracowanego i przyjętego w 2005 r. przez Izbę Wydawców Prasy, jak również szanować inne kodeksy i wysokie standardy związane z zawodem dziennikarza - jak np. Karta Etyki Mediów (Rady Etyki Mediów), czy Kodeks Etyki Dziennikarskiej (Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich) - głosi deklaracja.

Pod tekstem credo podpisy złożyli redaktor naczelny „Do Rzeczy” Paweł Lisicki oraz większościowy udziałowiec tytułu Michał M. Lisiecki.

„Do Rzeczy” zadebiutuje na rynku w piątek 25 stycznia br. w nakładzie 200 tys. egz. Tytuł tworzą głównie byli publicyści i dziennikarze „Uważam Rze” (więcej na ten temat)

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem