Crispi w natarciu

Kampania reklamowa chrupek kukurydzianych Crispi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W połowie sierpnia ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych Crispi, które właśnie pojawiły się  rynku (producent - DM Snacks).

Wprowadzenie CRISPI na rynek wspierane jest kampanią telewizyjną (TVP), która towarzyszy transmisjom z igrzysk olimpijskich w Atenach  oraz konkursem internetowym na stronie produktowej crispi.com.pl

Dodatkowym wsparciem akcji są materiały POS w miejscach sprzedaży.

Za realizację działań reklamowo-promocyjnych dla tej marki odpowiedzialna jest agencja reklamowa ICON, która od lutego 2004 prowadzi działania full service dla wszystkich marek firmy DM Snack.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest SPC House of Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"