„Cudownie!” - Warmia i Mazury reklamują się w Polsce i za granicą

Rusza największa w historii kampania reklamowa atrakcji turystycznych Warmii i Mazur. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Cudownie!”, przygotowały firmy RedComm, Studio Gravite i Ecorys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Warmii i Mazur pokazują najpiękniejsze zakątki tego regionu, a także nawiązuje również do związanych z nim znanych postaci (m.in. Mikołaja Kopernika) i wydarzeń (np. bitwy pod Grunwaldem). Towarzyszy temu hasło „Cudownie!” uzupełniane dopowiedzieniami takimi jak np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć”.

Kampania stanowi kontynuację akcji „Mazury cud natury”. Poprzedni przekaz eksponujący wizualne piękno przyrody tego regionu ma zostać uzupełniony informacjami o niezapomnianych emocje (np. relaks, spokój, miłość, przygoda), jakie towarzyszą pobytowi tam.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje Polskę oraz sześć innych państw europejskich (Niemcy, Czechy, Belgia, Litwa, Słowacja i Ukraina). Działania do końca października będą prowadzone w telewizji (m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, FOXLife, TVN Style, Comedy Central, BBC Knowledge), internet, outdoor oraz pociągi Eurocity i Intercity. Budżet akcji - organizowanej przez Warmińsko-Mazurski Urząd Marszałkowski przy dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 -  wynosi 9,777 mln zł.

Strategię i kreację kampanii przygotowały firmy RedComm i Studio Gravite, a za planowanie i zakup mediów odpowiada firma Ecorys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana