„Cudownie!” - Warmia i Mazury reklamują się w Polsce i za granicą

Rusza największa w historii kampania reklamowa atrakcji turystycznych Warmii i Mazur. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Cudownie!”, przygotowały firmy RedComm, Studio Gravite i Ecorys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Warmii i Mazur pokazują najpiękniejsze zakątki tego regionu, a także nawiązuje również do związanych z nim znanych postaci (m.in. Mikołaja Kopernika) i wydarzeń (np. bitwy pod Grunwaldem). Towarzyszy temu hasło „Cudownie!” uzupełniane dopowiedzieniami takimi jak np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć”.

Kampania stanowi kontynuację akcji „Mazury cud natury”. Poprzedni przekaz eksponujący wizualne piękno przyrody tego regionu ma zostać uzupełniony informacjami o niezapomnianych emocje (np. relaks, spokój, miłość, przygoda), jakie towarzyszą pobytowi tam.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje Polskę oraz sześć innych państw europejskich (Niemcy, Czechy, Belgia, Litwa, Słowacja i Ukraina). Działania do końca października będą prowadzone w telewizji (m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, FOXLife, TVN Style, Comedy Central, BBC Knowledge), internet, outdoor oraz pociągi Eurocity i Intercity. Budżet akcji - organizowanej przez Warmińsko-Mazurski Urząd Marszałkowski przy dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 -  wynosi 9,777 mln zł.

Strategię i kreację kampanii przygotowały firmy RedComm i Studio Gravite, a za planowanie i zakup mediów odpowiada firma Ecorys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś