Cukier Królewski klientem agencji Insignia

Insignia rozpoczyna współpracę reklamową z marką Cukier Królewski (Südzucker Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cukier Królewski klientem agencji Insignia

Przez co najmniej rok zespół agencji Insignia odpowiedzialny będzie za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.

W ramach współpracy z Cukrem Królewskim, zespół Insignia zaproponował ewolucyjną strategię komunikacji na rok 2020. Składają się na nią współpraca z influencerami, prowadzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych, zakup i planowanie mediów online, a także tworzenie materiałów video oraz działania CSR.

Poprzednio obsługą w mediach społecznościowych marki Cukier Królewski zajmowała się agencja Abanana.

W 2018 roku Cukier Królewski promował się hasłem „Najlepsze jest blisko”. W kampanii wystąpili rolnicy zajmujący się uprawą buraków cukrowych oraz pracownicy cukrowni.

Marketer wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych w przetargu, do pozostałych działań w konkursie ofert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"